Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D aplikace pro mobilní telefony
Slavotínek, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se týká tvorby aplikace s užitím rozhraní MascotCapsule. Je popisován návrh a implemntace jednoduché hry inspirované dvojrozměrným Dyna Blasterem.
Jídelní menu pro mobilní telefony s Bluetooth
Dzurňák, Tomáš ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Cílem projektu bylo navrhnout a realizovat aplikaci pro mobilní telefon a stolní počítač, která umožní v restauraci pomoci mobilního telefonu procházet jídelní menu a následně zadávat objednávky. Stolní počítač poskytuje informace z jídelního menu a spravuje objednávky. Stolní počítač je schopný komunikovat naráz s více mobilními telefony simultánně. Komunikace mezi mobilním telefonem a stolním počítačem je realizována pomoci bezdrátové technologie Bluetooth. Uživatelské rozhraní mobilní aplikace je navrženo tak, aby se ovládalo intuitivně a bylo dostupné ve více jazycích. V závěru jsou navržena možná pokračováni v projektu.
Aplikace pro bezpečné ukládání dat do paměti mobilních zařízení
Kocáb, Marek ; Martinásek, Zdeněk (oponent) ; Mácha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření aplikace pro bezpečné ukládání dat do paměti mobilních zařízení. Teoreticky jsou popsány operační systémy podle oblíbenosti u uživatelů a programovací jazyky. V další části práce je vysvětlen šifrovací standard AES a jeho princip šifrování a dešifrování dat. V praktické části je vytvořen program PINapplication. Aplikace umožní uživateli ukládat jeho citlivá data pod svým zvoleným heslem. Uložená citlivá data je možno libovolně odebírat a přidávat nová. Data vložená uživatelem jsou zašifrována standardem AES. Celá tato aplikace je naprogramována v jazyce Java ve verzi pro mobilní zařízení (J2ME).
Ovládání desktopové prezentace pomocí mobilního telefonu s Bluetooth
Tesař, Miroslav ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Cílem projektu je osvobodit osobu provádějící prezentaci z notebooku nebo i stolního počítače od nutnosti ovládat prezentaci z klávesnice. Systém využívá mobilní telefon s podporou mobilní Javy a Bluetooth technologie ke komunikaci s počítačem. Práce se zaměřuje na užívání v širokém spektru mobilních telefonů a je nezávislá na prezentačních programech možností samostatné definice ovládacích prvků uživatelem. Dokument také obsahuje krátké seznámení s technologiemi mobilní Javy a Bluetooth.
Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení
Sykala, Vít ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem hry Taroky pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikace umožňuje hrát Taroky jednomu až čtyřem lidem. Inteligence hráčů reprezentovaných mobilním zařízením je implementovaná jako expertní systém. Pravidla expertního systému je možno změnit bez nutnosti rekompilace celé aplikace. Navržený a implementovaný expertní systém využívá jako bázi znalostí odlehčenou verzi jazyka Prolog. Pravidla tohoto systému jsou ve tvaru přesně definovaném touto prací.
Rozpoznávač psaného textu pro mobilní telefony
Talaš, Vladimír ; Chalupníček, Kamil (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Cílem projektu bylo vytvoření aplikace pro mobilní telefon, která by umožnila pomocí zabudovaného fotoaparátu telefonu vyfotografovat snímek v němž by nalezla a rozpoznala text. Tento text by následně bylo možno odeslat v textové zprávě. Aplikace je založena na implementaci algoritmů pro rozpoznávání textu z fotografií. Zejména se bude jednat o metody založené na skrytých Markovových modelech. Důraz je kladen na trénování modelu s cílem maximalizovat úspěšnost při rozpoznávání textu. Jsou prováděny experimenty s parametry modelu, díky čemuž se podařilo dosáhnout více jak 97% úspěšnosti při rozpoznávání textu.
FTP server pro Windows Mobile 6
Bajcar, Martin ; Koutný, Jiří (oponent) ; Částek, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem protokolu FTP a jeho využitím v mobilních zařízeních využívajících operační systém Microsoft Windows Mobile. Dále popisuje možnosti tvorby aplikací pro tento systém v programovacím jazyce Java a shrnuje vlastnosti jeho mobilní verze J2ME. Tyto znalosti jsou poté využity při návrhu a implementaci aplikace FTP server.
Složitější hra pro více hráčů pro mobilní zařízení
Kojecký, Vladimír ; Láník, Aleš (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace na platformě J2ME. Jedná se o hru pro více hráčů pro mobilní zařízení komunikující mezi sebou pomocí technologie Bluetooth. Aplikace, nazvaná BTbomb,vychází ze hry, známé pod název Dynablaster či Bomberman. V této práci je podrobně popsán návrh celé aplikace a způsob řešení implementace tohoto návrhu. Dále jsou zde popsány problémy, které mohou nastat při vývoji mobilních aplikací, a způsoby, jak se těmto problémům vyvarovat nebo jak je řešit. Cílem této práce je poskytnout čtenáři detailní pohled na vytváření této a jí podobných mobilních aplikací.
3D aplikace pro mobilní telefony
Vyoral, Marek ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá 3D grafickými rozhraními M3G a MascotCapsule navrženými pro platformu J2ME (Java 2 Micro Edition). Nejprve poskytuje základní informace o samotné platformě a poté o obou rozhraních. Dále tato rozhraní porovnává z pohledu implementace, následuje porovnání jejich výkonnosti na základě testování na reálných mobilních zařízeních. Práce pak dále popisuje implementací demonstrační aplikace, která využívá rozhraní M3G.
GUI knihovna pro J2ME
Strouhal, Jaroslav ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit nový framework pro platformu J2ME a otestovat jeho použitelnost na demonstrační aplikaci. Stručně je charakterizována samotná oblast J2ME, možnosti vývoje aplikací pomocí stávajících frameworků, popis nově vzniklého frameworku a popis demonstrační aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.